Dobrodošli v našem vrtcu. Želimo vam leto polno dogodivščin in prijetnih občutkov.
Dobrodošli v našem vrtcu. Želimo vam leto polno dogodivščin in prijetnih občutkov.
Dobrodošli v našem vrtcu. Želimo vam leto polno dogodivščin in prijetnih občutkov.
Dobrodošli v našem vrtcu. Želimo vam leto polno dogodivščin in prijetnih občutkov.
Dobrodošli v našem vrtcu. Želimo vam leto polno dogodivščin in prijetnih občutkov.
Dobrodošli v našem vrtcu. Želimo vam leto polno dogodivščin in prijetnih občutkov.
Dobrodošli v našem vrtcu. Želimo vam leto polno dogodivščin in prijetnih občutkov.
Dobrodošli v našem vrtcu. Želimo vam leto polno dogodivščin in prijetnih občutkov.
Dobrodošli v našem vrtcu. Želimo vam leto polno dogodivščin in prijetnih občutkov.
Dobrodošli v našem vrtcu. Želimo vam leto polno dogodivščin in prijetnih občutkov.
Dobrodošli v našem vrtcu. Želimo vam leto polno dogodivščin in prijetnih občutkov.
Dobrodošli v našem vrtcu. Želimo vam leto polno dogodivščin in prijetnih občutkov.
Dobrodošli v našem vrtcu. Želimo vam leto polno dogodivščin in prijetnih občutkov.
V šolskem letu 2024/2025 v Vrtcu Antona Medveda Kamnik načrtujemo naslednje prednostne naloge:
1. Opolnomočiti posameznika za uresničevanje nove vizije Vrtca Antona Medveda Kamnik, na temeljih tradicije za trajnostni razvoj:
Vzpostaviti učinkovit način povezovanja med zaposlenimi.
Duševno zdravje na delovnem mestu v VIZ.
2. Uvajanje sprememb izvedbe kurikula.
Spodbujanje aktivnega učenja otrok v sozvočju z gibanjem in prosto igro zunaj.
Ozaveščanje pasti življenjskega sloga, ki nas sili v mirovanje.
IZVAJANJE KURIKULA NA NAČIN, KI SPODBUJA OTROKE H GIBALNIMI AKTIVNOSTMI, tekom dneva v 80%, z namenom zmanjševanja časa, ko je otrok primoran biti v mirovanju - statičnih položajih.
3. Spodbujanje aktivnega učenja otrok v sozvočju s kulturno - LIKOVNO USTVARJALNOSTJO Celoletni projekt na nivoju vrtca - enot.
4. Sistematični pristop k načrtovanju in EVALVIRANJU vzgojnega dela.
Osmisliti spremljanje in evalviranje vzgojnega dela.
5. Opolnomočenje strokovnih delavcev za delo z otroki s posebnostmi v razvoju
Duševno zdravje predšolskih otrok
Krepitev izmenjav dobre prakse s pomočjo podporne skupine
Delo z otroki iz drugih jezikovnih okolij