Dobrodošli v našem vrtcu. Želimo vam leto polno dogodivščin in prijetnih občutkov.
Dobrodošli v našem vrtcu. Želimo vam leto polno dogodivščin in prijetnih občutkov.
Dobrodošli v našem vrtcu. Želimo vam leto polno dogodivščin in prijetnih občutkov.
Dobrodošli v našem vrtcu. Želimo vam leto polno dogodivščin in prijetnih občutkov.
Dobrodošli v našem vrtcu. Želimo vam leto polno dogodivščin in prijetnih občutkov.
Dobrodošli v našem vrtcu. Želimo vam leto polno dogodivščin in prijetnih občutkov.
Dobrodošli v našem vrtcu. Želimo vam leto polno dogodivščin in prijetnih občutkov.
Dobrodošli v našem vrtcu. Želimo vam leto polno dogodivščin in prijetnih občutkov.
Dobrodošli v našem vrtcu. Želimo vam leto polno dogodivščin in prijetnih občutkov.
Dobrodošli v našem vrtcu. Želimo vam leto polno dogodivščin in prijetnih občutkov.
Dobrodošli v našem vrtcu. Želimo vam leto polno dogodivščin in prijetnih občutkov.
Dobrodošli v našem vrtcu. Želimo vam leto polno dogodivščin in prijetnih občutkov.
Dobrodošli v našem vrtcu. Želimo vam leto polno dogodivščin in prijetnih občutkov.
Za nami je uspešna izpeljava strokovnega posveta Gibanje za zdrave možgane – prenove igrišč, katerega namen je bil, spregovoriti o izzivih in priložnostih implementacije novih praks, ob enem pa je bila to tudi ena izmed zaključnih faz uspešno izpeljanega projekta, ki se izvaja v sklopu Lokalne akcijske skupine Srce Slovenije. V projekt smo bili vključeni: Vrtec Antona Medveda Kamnik, Osnovna šola Janka Modra Dol pri Ljubljani in Osnovna šola Stranje, občini Kamnik in Dol pri Ljubljani.
Skozi večletno delo, izkušnje in sodelovanje med zavodi smo, prišli do točke, ko je znanost podprla prizadevanja inovativne pedagoške stroke. Kako implementirati najnovejša spoznanja in opažanja stroke, ki izpostavljajo nezrel gibalni razvoj sodobnih otrok kot temeljni vzrok razvojnih odstopanj.
Predstavljeni so bili načini, kako rešitve vpeljati v izvedbeni kurikulum na ravni šole, vrtca, posameznika z namenom, da presežemo in obrnemo trend upada sposobnosti predšolskih otrok in trend porasta otrok z učnimi, čustvenimi in vedenjskimi težavami, ki jih opažamo pri vsakdanjem delu in jih potrjujejo tudi znanstvene analize, katere slonijo na merljivih rezultatih doseženih na prenovljenem gibalno senzornem stimulativnem igrišču.
Verjamemo v uspešno nadaljevanje zgodbe v dobro otrok, ki so nam zaupani.